Rally Islas Canarias El Corte Inglés 2013

Modern rally cars (24. – 30. března 2013)

RZ1

M. Provil: Mám dnes smůlu. Tak je to, když se někdo nevyspí. Na jednom horizontu se me auto začalo točit ve smyku a rovnou čelne do skály. Takže auto jelo jako bez posilovače rizeni a zase s naraženým nábojem. Opět do další rychlé RZ s poškozeným autem. :(
Pořadí: zde

RZ2

M. Provil: Tak se nakonec ta RZ dala docela odjet. Předčasný start a penalizace + 10 sec. Díky za krátké úseky. Servis opět neuplný jako v historikách. Tak se budu snažit jet teď na jistotu do dalšího servisu.
Pořadí: zde

RZ3

M. Provil: Dnes se prostě nedaří. Auto úplně není ok a tak to dopadá. Stále jen strácím.
Pořadí: zde

RZ4

M. Provil: Tak RZ byla rozjetá dobře. Při jednom průjezdu jsem to vzal více přes roh vracečky a dostal penalizaci + 15 sec. Později jsem sklouzl ale ze stráně a nemohl vyjel. Takže pomoc diváků. Pak asi 10 m před cílem jsem opět chytl balanc, zas najel prozměnu na stráň a vjel k divákům. Nedaří se nedaří. :(
Pořadí: zde

RZ5

M. Provil: Konečně trochu lepší jízda a lepší umístění, i když jsem opět zajel k divákům. Auto jelo ve vlhku líp jak za sucha.
Pořadí: zde

RZ6

M. Provil: Tak jízda nic moc, ale zdá se že Štěpán F. má technické problémy, protože i mizerná jízda na nej stačí.
Pořadí: zde

RZ7

M. Provil: Dobře rozjetou RZ ukončilo ukončení dřevěného hrazení, když mě mokrá cesta pomalu vyvezla ven. Stačilo ještě kousek a hrazení jsem minul. Co dodat, na stupně vítězů ve skupině už se nedostanu. Celý rally víkend jsem měl problémy s technikou. Vetšinou se to týka podvozku, kdy auto je pak nestabilní. Tak snad příšte bude více štěstí.
Pořadí: zde

RZ8

M. Provil: Nestartoval – havárie na RZ7
Pořadí: zde

Historic rally cars (24. – 30. března 2013)

RZ1

M. Provil: Tak první RZ a jízda na jistotu, bohužel před cílem jsem najel na stěnu, která mě několikrát přetocila přes střechu. Asi to přitahuju, ale opět náboje předních kol v háji. Při dobržďování totálně nestabilní. Další RZ bude síla.
Pořadí: zde

RZ2

M. Provil: Tak tahle RZ mě mrzí, že jsem nemohl jet naplno. Škoda, jinak že je tohle auto ultra lehké už vím dávno, ale líbilo se mě, jak se při jedné vracečce v minimální rychlosti převrátilo přes střechu při zatažení ruční brzdy. Ale to byl asi i následek vadných nábojů.
Pořadí: zde

RZ3

M. Provil: Nebyla to špatná jízda, ale na čelo už jsem stratil.
Pořadí: zde

RZ4

M. Provil: Konečně auto po servise 100% stav. (Bohužel při psaní komentáře jsem omylem stiskl klávesu WIN, což znamenalo hození RBR do lišty a nucená pauza).
Pořadí: zde

RZ5

M. Provil: Tak to nakonec stejně nedojedu. Škoda, ta vynucená pauza vše pokazila. Opět jsem v letošní sezoně nedojel kategorii historických vozidel. Zkusil jsem si vzít Renault 5, ale oproti Fordu Escortu je auto značně lehčí a náchylnější jízdě mimo trať.
Pořadí: zde

RZ6

M. Provil: Nestartoval – havárie na RZ5
Pořadí: zde

RZ7

M. Provil: Nestartoval – havárie na RZ5
Pořadí: zde

RZ8

M. Provil: Nestartoval – havárie na RZ5
Pořadí: zde

Bannery

Bannery

Share Button